03 december 2009

3:dje december...

Vaknade till en dag som började med solsken, jippi tänkte jag, min önskar gick i uppfyllelse....men dock för en kort stund bara, det gråa taket lades på igen....nåja jag fick väl försöka stråla som en sol själv!

Idag passade jag på att köpa mej lite hyacinter....
Det blev vita och en för mej ny cerise färg, tänkte göra ett litet kul arrangemang med dem....bild kommer senare.


Var inne i en sväng på en Galleria med skoj butiker, bland annat med köksutrustning. Såg på fina små grytor i alla former och storlekar, och annat smått och gott...så köpte jag den förste julklappen. Min mamma har letat efter en form att steka äggen i så det köpte jag åt henne. Trodde faktiskt inte att de fanns längre, de var jätte populära för 20 år sedan, minst!

3 kommentarer:

  1. Hej å tack själv för pratstunden! Skoj!
    Ja Emilias har en MASSA roliga saker! :) Så glad din mamma kommer bli.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Tack och lycka till själv!
    Hälsningar i decembermorgonen,
    Eva

    SvaraRadera
  3. Sådana där äggformar säljer vi där jag jobbar. Det är ju kul att steka ägg i fina former. Ser ju så snyggt ut på tallriken. Ha en fin helg. /Anette

    SvaraRadera

Jag blir så glad då Du skriver en liten kommentar.

Ställer Du en fråga, så svara jag här, så glöm inte kika in igen då.

Jag tycker det är skoj att se vem Du är så jag kan komma på besök i Din blogg, men givetvis är anonyma kommentarer också välkomna.

Tycker du att vissa kommentarer syns direkt, medan andra tar ett tag innan de kommer upp, beror detta på att jag har kommentarsgranskning för nya kommentarer på inlägg som är gamla/äldre än 2 dagar. Det beror på att jag missade läsa om någon skrivit i ett äldre inlägg. På detta viset så missar jag inget :)