06 november 2009

Nytt utseende på bloggen....

.....testar jag idag, hoppas ni läsare gillar den också.

Något som jag tycker är konstigt, är att fast jag skriver varje dag så uppdateras inte min blogg hos er som lagt till mej som bloggvän, där står att det var 6 dagar sedan sist.

Är det någon inställning som jag saknar kanske??

Idag är det fredag och två härliga slappedagar står för dörren. Då ska jag bla. mysa uppkrupen i soffan med min nya Allt i Hemmet tidning som kom i veckan. Ett stort härligt julnummer är det.




Vad ska ni andra hitta på???

1 kommentar:

  1. Nu tror du väl att jag har fått spader.......men jag har inte hunnit läsa alla bloggar, så jag måste läsa ikapp mig :-) Jobbar maken hemifrån så blir det inte så mycket datatid och förra veckan var han hemma hela veckan. I och för sig mysigt, men jag njuter ju av ensamheten......
    Tittade på min blogg och nu hänger ju din blogg med i rätt tid!

    SvaraRadera

Jag blir så glad då Du skriver en liten kommentar.

Ställer Du en fråga, så svara jag här, så glöm inte kika in igen då.

Jag tycker det är skoj att se vem Du är så jag kan komma på besök i Din blogg, men givetvis är anonyma kommentarer också välkomna.

Tycker du att vissa kommentarer syns direkt, medan andra tar ett tag innan de kommer upp, beror detta på att jag har kommentarsgranskning för nya kommentarer på inlägg som är gamla/äldre än 2 dagar. Det beror på att jag missade läsa om någon skrivit i ett äldre inlägg. På detta viset så missar jag inget :)