29 november 2009

Glöm inte vara med i min Luciautlottning....



Tävlingsdax!!


Nu tycker jag det är dax, att jag drar igång en tävling…

Två personer har chansen att vinna vars en jättefin julhandduk till köket.
(handduken är vit med tryck enligt bilden)


Jag kommer att dra vinnarna på Lucia den 13 december.


Här kommer reglerna:
1. Man får en lott om man skriver en kommentar i inlägget.

2. Man får två lotter om man länkar med bilden ovan i sin egen blogg. Har man ingen blogg men vill vara med ändå mailar man till mej att man vill vara med i tävlingen.

3. Man får tre lotter om man lägger till Vårblommans tankar och funderingar i sin blogglista och sätter sej som följare av min blogg, eller redan följer den.



Lycka till!!

56 kommentarer:

  1. Tjoho! Då är jag med på tre lotter, för jag kommenterar, länkar och följer :)

    http://rasmusnoel.blogspot.com/2009/11/lussetavling.html

    SvaraRadera
  2. Nämän den vill jag gärna försöka vinna.
    Jag gör allt du ber mig om. :))
    Ha det gott
    Gunilla

    SvaraRadera
  3. Så då får jag göra den sista uppgiften och skriva här att jag vill ju helt klart vara med i tävligen.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hihi, två lotter är ju redan fixat........nu ska jag länka också så blir det tre! /Anette

    SvaraRadera
  5. Tjoo, vilka mysiga julhanddukar. Självklart passar jag på att dra några lotter. Länkar gör jag hos mig både med bilden och i min blogglista.

    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Vilken fin tävling du har här!:-)Så vacker julhandduk som du lottar ut. Jag vill förstås gärna vara med, och tar 2 lotter.Länkar i min bloggs högerspalt, längre ner efter dragningsdatum.
    Härliga recept och bilder du delar med dig av.
    Ha en skön kväll och mys nu i adventstider!
    Många hälsningar / Karin

    SvaraRadera
  7. Hei!

    Jeg vil gjerne bli med!:) Ha en deilig uke!

    SvaraRadera
  8. Så vakker julhandduk, vil gjerne vinne den! Jeg har lenket til deg på bloggen min, så da blir det vel 2 lodd på meg. Ha en god adventstid.

    SvaraRadera
  9. Felice Santa Lucia un saluto SAmy

    samy77samy@yahoo.it

    SvaraRadera
  10. Så fin handduk vill jag gärna vara med ochvinna,
    tar tre lotter, tack.

    SvaraRadera
  11. Buona fortuna...un bacio SAmy
    samy77samy@yahoo.it

    SvaraRadera
  12. Hej!

    Jag är med!
    Har gjort allt du bad om. Så jag tar tre lotter!
    Skulle så himla gärna vilja vinna då jag inte har några juliga handdukar alls hemma.. :(

    Länkat i min julblogg här:

    http://julaftonsmorgon.blogg.se/2009/november/vinn-julig-handduk.html

    KRAM/Elin

    elingustafson1@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. hejsan
    vilka roliga handdukar jag är gärna med...
    länkar i min blogg under kategorin tävlingar
    kram lolla

    SvaraRadera
  14. Fina, handdukar, jag vill gärna vara med!

    SvaraRadera
  15. En gåva som det står "min mamma" på. Vann jag den så skulle hon bums få den. :-) ♥

    http://tillklippt.blogspot.com/2009/11/tavlingar.html

    SvaraRadera
  16. Jag är gärna med ! Festlig handduk. Följer din blogg nu :)

    Länkat: http://caritatavlar.blogg.se/2009/november/julhandduk.html.
    Ha det gött! /Carita.

    SvaraRadera
  17. En väldigt rolig och annorlunda julhandduk. Jag är gärna med och tävlar om denna.

    SvaraRadera
  18. Här vill jag vara med. Länkar i min blogg och lägger upp mig som följare (jag jag klarar av det...)
    http://pyzzellandet.blogspot.com/2009/12/blogcandy.html

    SvaraRadera
  19. Godförmiddag på dig denna första dag i december.
    Härmed inställer jag mig till tjänst och länkar till dig så jag har en chans att vinna hos dig.
    Är redan följare av din blogg, men det visste du redan kan jag tro.

    Idag är det vitt ute....
    Vi har fått snö. Inte mycket, bara 0,5 cm men det är vitt iallafall. Solen skiner dessutom.....
    Så nu börjar vi färden mot den 20 december. Då kommer våra julgäster.

    Ha det gott min vän och sköt om dig.
    Kram Synnöve.

    SvaraRadera
  20. Vilken fin handduk. Vill gärna vara med. Jag har länkat på min blogg. Lena/isis

    SvaraRadera
  21. Så fint håndkle! Blir gjerne med på konkurransen din :)

    SvaraRadera
  22. Vilken vacker handduk! Jag är gärna med och tävlar! Länkar på min blogg så jag tar 2 lotter tack!

    Mvh Ellinor på Gillberg

    SvaraRadera
  23. Jag är gärna med och tävlar om handduken. Jag har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2009/december/vinn-handduk.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  24. Jag är med! :)

    rosida@spray.se

    SvaraRadera
  25. Är gärna med och hoppas på lite tur!!!

    Ha det gott! / jen

    SvaraRadera
  26. Jag är med och tävlar :D Kram /mrsdessan_@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Hej! Trevlig handduk, kan bli rolig språkövning i köket i jul. Eftersom jag inte lärt mig länka än får jag nöja mig med 1 lott.
    Må så gott!

    SvaraRadera
  28. Hej! Jag ar garna med och tavlar! :)
    maria.bmast@gmail.com

    SvaraRadera
  29. Jag är gärna med och tävlar!

    SvaraRadera
  30. hejsan vill gärna tävla:D

    inlägg: http://fridaosv.blogg.se/test/2009/december/tavla-10.html#comment

    lägger till dig imin lista också såklart :D

    mvh frida:)

    SvaraRadera
  31. Är gärna med och tävlar med en lott! ;D

    SvaraRadera
  32. Klart att den skulle passa fint i mitt juliga kök! Jag tar två lotter och har länkat här:

    http://evamar.blogg.se/2009/december/handduk-13-december.html

    SvaraRadera
  33. Vill gärna vara med i din utlottning! Handduken är så fin.
    Jag länkar så jag tar två lotter!
    Ha det så gott! Märta

    SvaraRadera
  34. Jag vill vara med! =) Skulle bli en perfekt julklapp till min mormor! =)

    mail: jenniesplace@live.se

    SvaraRadera
  35. Min första tanke var att har jag turen att vinna så ska mamma få den i julklapp....men nu har jag ångrat mej. Den vill jag ha i mitt eget kök, när vi ska ha julfest!
    Susanne
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  36. Hejsan!
    Jag är med! :)
    Mail: maaddeh@hotmail.com
    Mvh Madde

    SvaraRadera
  37. Vad kul med utlottning av fina handdukar! Jag är gärna med och hoppas på tur nu! /Irene

    SvaraRadera
  38. Jag är gärna med o tävlar! Länk:http://coolatavlingar.blogg.se/2009/december/handduk.html
    Och jag började följa dig och blev följare nr 17 =)

    Hoppas på tur!

    SvaraRadera
  39. Vilka fina handdukar! Klart jag vill vara med!

    SvaraRadera
  40. Hej!
    Jag vill gärna delta i den här tävlingen.
    Någon blogg har jag tyvärr inte.
    Kram Sandra
    (santtu_nyberg@hotmail.com)

    SvaraRadera
  41. Hej!
    Provar turen hos dig.
    Mvh/Anna-Lena

    SvaraRadera
  42. jag är gärna med (:

    (nathaliien@hotmail.com)

    SvaraRadera
  43. Klart att jag vill vara med. Håller tummarna och har länkat här :
    http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.13069777

    SvaraRadera
  44. I'd love to join :) 3 entries please. Come visit me anytime at http://beingkaren.blogspot.com

    Thanks :)

    SvaraRadera
  45. Tänk att jag har missat detta. Visste inte att du hade två bloggar.
    Jag skulle kunna tänka mig en sådan handduk i köket så jag tävlar med en lott.
    Annika

    SvaraRadera
  46. Hej hej!
    Jag är med och tävlar med två lotter =)
    Har länkat på min blogg http://plusresan.blogspot.com

    Hoppas hoppas!

    SvaraRadera
  47. Är jättegärna med i tävlingen :)
    och har dig på bloglovin också.
    Kramar

    ectricgirl@yahoo.se

    SvaraRadera
  48. Jag är gärna med och tävlar!

    Länkat: http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2009/december/1312-julhandduk.html

    SvaraRadera
  49. Upps, höll på att missa en underbar tävling!!!
    Jag är jättegärna med och så hoppas jag på tur...
    Länkar ifrån min blogg i höger spalten.
    Ha en underbar Lucia helg.

    Kram Marianne

    SvaraRadera
  50. Hej!

    Jag har ingen blogg men jag deltar jättegärna i din tävling. God jul!

    Kram Benita
    Schoultzbenita@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Självklart är jag med, vilken vacker julhandduk!
    god jul, håller verkligen tummarna!
    kram sandra :0)
    sandra-le(at)live.se

    SvaraRadera
  52. Åh jag vill gärna vara med och tävla! =)

    Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

    Kram!
    /Jessica

    SvaraRadera
  53. Hoppas det inte är försent att vara med och tävla!!
    = )

    SvaraRadera

Jag blir så glad då Du skriver en liten kommentar.

Ställer Du en fråga, så svara jag här, så glöm inte kika in igen då.

Jag tycker det är skoj att se vem Du är så jag kan komma på besök i Din blogg, men givetvis är anonyma kommentarer också välkomna.

Tycker du att vissa kommentarer syns direkt, medan andra tar ett tag innan de kommer upp, beror detta på att jag har kommentarsgranskning för nya kommentarer på inlägg som är gamla/äldre än 2 dagar. Det beror på att jag missade läsa om någon skrivit i ett äldre inlägg. På detta viset så missar jag inget :)