29 oktober 2009

Bacon och thé

Idag sitter jag här....snorig, hostig och allmänt vissen.

Är det baconflunsan som slått till tro?? Får verkligen hoppas att det är en vanlig förkylning......




Har känt i kroppen nu den sista tiden att något har varit på gång. Men men, vad är där att göra.....bara låta det ha sin tid.

Sitter här med en stor kopp varmt the under filten, lite goda theer köpte jag sist jag var i stormarknaden.

Lipton har kommit ut med nya smaker, eller för mej nya smaker kanske jag ska säga.....Just nu provar jag Liptons nyhet Bangalore Palace, svart the med apelsin.










Varmt och gott för både kropp och själ.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad då Du skriver en liten kommentar.

Ställer Du en fråga, så svara jag här, så glöm inte kika in igen då.

Jag tycker det är skoj att se vem Du är så jag kan komma på besök i Din blogg, men givetvis är anonyma kommentarer också välkomna.

Tycker du att vissa kommentarer syns direkt, medan andra tar ett tag innan de kommer upp, beror detta på att jag har kommentarsgranskning för nya kommentarer på inlägg som är gamla/äldre än 2 dagar. Det beror på att jag missade läsa om någon skrivit i ett äldre inlägg. På detta viset så missar jag inget :)