01 augusti 2009

Jaha...

...så var det Augusti.....

....nu börjar det närma sej.....och jag gillar det INTE!!!!

Men det finns väl inget jag kan göra åt det tyvärr.........

Suck....att ångesten ska börja göra sej påmind redan nu.

Det jag har ångest för, eller känslan av ångest, är HÖSTEN!!!

Hösten i sej är väl rätt OK, med alla vackra färger i naturen, det som jag inte gillar är mörkret, det långa mörkret som snart är här.

Jag älskar solen, värmen, att man kan gå lätt klädd, bada i havet och de långa dagarna..... Älskar alla dofter och färger som är just nu.

Jag vill bara det ska fortsätta så här.........

Nej, nu ska jag tänka positivt....det är ju trots allt fortfarande sommar!!!

Sensommar!!!

1 kommentar:

  1. Kan bara instämma. Fast egentligen kan ju hösten vara fin, men det kanske är det att man vet att vintern kommer sen......brr.
    Varför går sommaren så fort medan vintern känns hur lång som helst? /Anette

    SvaraRadera

Jag blir så glad då Du skriver en liten kommentar.

Ställer Du en fråga, så svara jag här, så glöm inte kika in igen då.

Jag tycker det är skoj att se vem Du är så jag kan komma på besök i Din blogg, men givetvis är anonyma kommentarer också välkomna.

Tycker du att vissa kommentarer syns direkt, medan andra tar ett tag innan de kommer upp, beror detta på att jag har kommentarsgranskning för nya kommentarer på inlägg som är gamla/äldre än 2 dagar. Det beror på att jag missade läsa om någon skrivit i ett äldre inlägg. På detta viset så missar jag inget :)