13 juni 2009

Strandutflykt....

...var jag på, i förra veckan.

Ingen sol tittade fram och det blåste väldigt, men varmt dock. Så en skön promenad vid havet är aldrig fel då.


Kan inte vara lätt att komma in i sin badhytt med all sand.



Men en sådan utsikt är aldrig fel........



Men blir det för jäkligt väder så är det bara att ta sej i lä..... Gulligt namn...



Vattnet var inte så kallt...doppade tårna!!



Lite strandfynd.......



Skönt bland klitterna......



Mer strandfynd....



Lunch är ju aldrig fel efter en promenad.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad då Du skriver en liten kommentar.

Ställer Du en fråga, så svara jag här, så glöm inte kika in igen då.

Jag tycker det är skoj att se vem Du är så jag kan komma på besök i Din blogg, men givetvis är anonyma kommentarer också välkomna.

Tycker du att vissa kommentarer syns direkt, medan andra tar ett tag innan de kommer upp, beror detta på att jag har kommentarsgranskning för nya kommentarer på inlägg som är gamla/äldre än 2 dagar. Det beror på att jag missade läsa om någon skrivit i ett äldre inlägg. På detta viset så missar jag inget :)