04 januari 2012

Tema 346 - Vinter   ( 2 av 365+1 )



9 kommentarer:

  1. Inte för att jag är så mkt för vinter och snö, men det är absolut lustigt att vi inget snö har.
    Fin bild, gillar hur solen lyser in på träden.

    SvaraRadera
  2. En så vacker bild...Blir lite avis på dig som har snö, här på Öland är det grått och trist...Länkar till dig om det är ok?

    SvaraRadera
  3. Det är väldigt vackert med snön men jag skulle inte bli ledsen om vi slapp den år.....
    Ha det bra)

    SvaraRadera
  4. Vilken vacker vinterbild, så där borde det se ut, men vi har barmark och de senaste dagarna har det varit regn...

    SvaraRadera
  5. Vackert och vintrigt, längtar också efter lite snö här i söder.

    SvaraRadera
  6. Ibland är det svårt med tekniken....jag har blivit med Iphone sedan några veckor tillbaka och det tar allt tid att ära känna den rackaren...
    Kollar ju in alla mail och bloggar i den och försöker att publicera, men givetvis så råkade mina fingrar vara för "tjocka" då jag skulle publicera nedan kommentar så den försvann i ett nafs, men lyckligtvis så fanns ju mailet kvar så jag kunde öppna det i den "riktiga" gamla hederliga datorn :))

    Så här skrev nilshenric....

    En riktigt fin vinterbild! Här i Jönköping är det någon plusgrad och nästan ingen snö.

    SvaraRadera
  7. Vilket härligt vinterväder.

    SvaraRadera
  8. Hej !
    Nu är jag inte säker på vem Du är.
    Men när jag såg den fina vintervägen
    tänkte jag att nu kan Du ut och fota flera
    Vart går vägen.
    Nu tror jag blogger har fått fnatt, kan jag inte få skriva
    färdigt först.
    Hoppar fram en ny flik, det vill inte jag ha,kom väl åt en tangent
    som jag inte vet något om.

    Jag har dille på vägar som går in och bort till något.
    Här i Södertälje har vi 13 minus nu.Och kallare ska det bli i
    helgen, då kan jag ha pälsen på. Fast den är 7kg tung.

    Nu ska jag lista ut vem Du är,tycker mig känna igen blomman.
    Hej från Mi

    SvaraRadera

Jag blir så glad då Du skriver en liten kommentar.

Ställer Du en fråga, så svara jag här, så glöm inte kika in igen då.

Jag tycker det är skoj att se vem Du är så jag kan komma på besök i Din blogg, men givetvis är anonyma kommentarer också välkomna.

Tycker du att vissa kommentarer syns direkt, medan andra tar ett tag innan de kommer upp, beror detta på att jag har kommentarsgranskning för nya kommentarer på inlägg som är gamla/äldre än 2 dagar. Det beror på att jag missade läsa om någon skrivit i ett äldre inlägg. På detta viset så missar jag inget :)