11 december 2010

En världsstjärna...

...kom till Malmö igår...

Elton John spelade på Arenan och jag var där och såg hans fantastiska konsert.

Han höll igång i 2 timmar och 40 minuter utan paus.

Det var han och pianot halva föreställningen och därefter kom Ray Cooper som är en fantastisk slagverkare.

Givetvis hade jag  min kamera med mej...

MEN... vid entrén så hade de säkerhetskontroll och vi blev "visiterade" de ville kolla min handväska och jag sa då bara, där har jag min kamera, ingen systemkamera väl sa killen, näääää svarade jag, bra! sa han för det är dem som vi letar efter, man får nämnligen inte fota med sådan... :(((

Skit tänkte jag, jag vågar icke ta upp den, tänk om de snor mitt hjärtegull :)

Så den fick ligga kvar i väskan hela konserten :(

Varför tog jag inte kompaktkameran med mej istället...grrrr...

Min mobil tar sådana kassa bilder, men jag gjorde iallfall ett försök. När jag hittat sladden till mobilen ska jag visa bilderna...

3 kommentarer:

  1. Så irriterande...men det var ju skönt att konserten var bra ;)
    Men du missa ju idol......;))

    SvaraRadera
  2. Måste varit en häftig konsert! Förstår inte riktigt varför det ska vara så förbjudet att fotografera. Ha en fin söndag./Anette

    SvaraRadera

Jag blir så glad då Du skriver en liten kommentar.

Ställer Du en fråga, så svara jag här, så glöm inte kika in igen då.

Jag tycker det är skoj att se vem Du är så jag kan komma på besök i Din blogg, men givetvis är anonyma kommentarer också välkomna.

Tycker du att vissa kommentarer syns direkt, medan andra tar ett tag innan de kommer upp, beror detta på att jag har kommentarsgranskning för nya kommentarer på inlägg som är gamla/äldre än 2 dagar. Det beror på att jag missade läsa om någon skrivit i ett äldre inlägg. På detta viset så missar jag inget :)