15 februari 2010

Gillar du att se film?

För en tid sedan fick jag erbjudandet att testa Lovefilm.se, jag gillar ju att testa saker och hoppade på erbjudandet direkt.

Man går in på hemsidan www.lovefilm.se registrerar sej och väljer de filmer man vill se, bland flera tusentals filmer.

Under denna tiden har jag hunnit få hem 4 filmer snabbt och enkelt i brevlådan. Helt vanliga filmer som gått på bio är det.

När man sett dem så skickar man bara tillbaka dem i medföljande kuvert och så får man nya ett par dagar senare.

Vill du också testa???

Maila mej då på livsnjutaren_1@hotmail.com så skickar jag kampanjkoden till dej.
Har du frågor om hur det fungerar så besvara jag givetvis dem också.

2 kommentarer:

  1. Får ju aldrig tid att se på film så det är inget för mig det där.
    kramen säger jag.
    Synnöve.

    SvaraRadera
  2. Japp...jag gillar film men tror inte riktigt tiden räcker till just nu...men tack iallafall ;)

    SvaraRadera

Jag blir så glad då Du skriver en liten kommentar.

Ställer Du en fråga, så svara jag här, så glöm inte kika in igen då.

Jag tycker det är skoj att se vem Du är så jag kan komma på besök i Din blogg, men givetvis är anonyma kommentarer också välkomna.

Tycker du att vissa kommentarer syns direkt, medan andra tar ett tag innan de kommer upp, beror detta på att jag har kommentarsgranskning för nya kommentarer på inlägg som är gamla/äldre än 2 dagar. Det beror på att jag missade läsa om någon skrivit i ett äldre inlägg. På detta viset så missar jag inget :)