19 februari 2010

Äntligen....

...fredag!!!

Har varit en vecka full med aktivitet så det är extra välkommet med ledighet då.

Har blivit förkyld också...inget skoj...men det går ju över igen.

Håller på att förbereda lite god mat till kvällen och givetvis ska vi se på Let´s Dance.

Helgen kommer nog bara att gå i förkylningens tecken, med lång sovmorgon, mys under filten med levande ljus och några trädgårdstidningar, är nog vad jag orkar med känns det som....

Usch! det va en hemskt sudddig bild, men den tillhör http://www.alltomtradgard.se/

1 kommentar:

  1. Det är rätt. Man ska god mat till en skön tv kväll. Här blev det te och en god smörgås.
    Kramen og go bedring.
    Klems Synnöve.

    SvaraRadera

Jag blir så glad då Du skriver en liten kommentar.

Ställer Du en fråga, så svara jag här, så glöm inte kika in igen då.

Jag tycker det är skoj att se vem Du är så jag kan komma på besök i Din blogg, men givetvis är anonyma kommentarer också välkomna.

Tycker du att vissa kommentarer syns direkt, medan andra tar ett tag innan de kommer upp, beror detta på att jag har kommentarsgranskning för nya kommentarer på inlägg som är gamla/äldre än 2 dagar. Det beror på att jag missade läsa om någon skrivit i ett äldre inlägg. På detta viset så missar jag inget :)