04 november 2009

Hipp Hipp Hurraaaa

Idag fyller bloggen 200 inlägg!!


För en tid sedan så fick jag en utmaning av AnnCharlotte som har bloggen rosor och magnolia och idag tänkte jag ta itu med den.....


Det går ut på att jag berättar sju saker om mig........







 När det är klart ska jag ge awarden till sju andra bloggare som i sin tur ska berätta sju saker om sig själva och ge awarden vidare till ytterligare sju...

- Jag har man och två barn, två svärsöner, och två hundar.
- Jag gillar ströva i skog och mark och plocka svamp och bär.
- Älskar att resa och se nya spännande platser.
- En riktig data freak, många timmar om dagen går åt att vara på bloggar mm.
- Jag är mycket snackig och älskar att träffa min familj och mina vänner.
-  Gillar sushi, thai och italienskt.
- Började dricka kaffe, först då jag fyllt 45

Ja, jag skulle kunna skriva 7 saker till, men de får jag spara till nästa gång.....
 
Jag skickar awarden vidare till alla Er som läser min blogg och känner sej manade att ta awarden.
 
Ha en bra dag alla där ute!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad då Du skriver en liten kommentar.

Ställer Du en fråga, så svara jag här, så glöm inte kika in igen då.

Jag tycker det är skoj att se vem Du är så jag kan komma på besök i Din blogg, men givetvis är anonyma kommentarer också välkomna.

Tycker du att vissa kommentarer syns direkt, medan andra tar ett tag innan de kommer upp, beror detta på att jag har kommentarsgranskning för nya kommentarer på inlägg som är gamla/äldre än 2 dagar. Det beror på att jag missade läsa om någon skrivit i ett äldre inlägg. På detta viset så missar jag inget :)