12 augusti 2009

Fjärilar....

...flyger så flitigt från blomma till blomma....











2 kommentarer:

  1. Vilka vackra bilder du har där.
    De skulle du kunna göra vykort av.
    Men har du häst?
    Det var skoj att veta. Är en "gammal" ryttare själv.
    Skulle bra gärna vilja veta hur sjutton hon kommer ut ur boxen. Men hästar är finurliga dom. Du får placera dig där igen. Med kameran hihi...

    8 mil till skogen???? Jag tycker jag har långt som får gå 800 meter för att komma in i skogen hihi...
    Vi ska ut en sväng i helgen. Måste ju se om svampen finns där. Eller om någon redan tagit hand om den...
    Men här är folk lite rädda för att plocka svamp. Vilket är bra för oss då...
    Sitter och väntar på maken. Han har jobbat inatt. Varit i Oslo med bil och släp. Posten ska fram vet du...

    Men nu, nu ska jag ut och njuta av den gula,varma saken på himmlen.
    Solen kallas den visst.
    Ha det gott.
    Kramen Synne.

    SvaraRadera
  2. Så fint att fjärilarna satt stilla när du fotograferade dem...det gjorde de inte när jag försökte;-)

    SvaraRadera

Jag blir så glad då Du skriver en liten kommentar.

Ställer Du en fråga, så svara jag här, så glöm inte kika in igen då.

Jag tycker det är skoj att se vem Du är så jag kan komma på besök i Din blogg, men givetvis är anonyma kommentarer också välkomna.

Tycker du att vissa kommentarer syns direkt, medan andra tar ett tag innan de kommer upp, beror detta på att jag har kommentarsgranskning för nya kommentarer på inlägg som är gamla/äldre än 2 dagar. Det beror på att jag missade läsa om någon skrivit i ett äldre inlägg. På detta viset så missar jag inget :)