06 februari 2009

Taaaxiiiiii


Var god dröj....

Jag har kört taxi känns det som.

Igår for jag runt som en skottspole mellan olika platser.

Dottern T hade lånat min bil kvällen innan och på morgonen skulle hon lämna tillbaka den på väg till jobbet, så hon hämtade upp mej och vi körde mot hennes jobb.

Väl hemma igen hann jag med lite frukost och dusch innan det var dax att köra igen, denna gången mot dotter S för att skjutsa henne till ett möte, en snabb fika på ett fik i närheten blev det för mej, själv skulle jag vara en timme senare hos min läkare.
Efter läkarbesöket for jag för att hämta min mamma och vi åkte för att shoppa lite mat för helgen.
Väl lämnat henne så åkte jag för att hämta upp ett par paket som jag fått samtal om under dagen. Phu............

Väl hemma igen vid 5 så blev det en stunds vila innan det var dax att fara iväg IGEN!! Men nu till vattengympan............Vilken avkoppling.....

Inte nog med de........redan 8 nu på morgonen har jag agerat taxiiiiii igen....nu bar det iväg till flygplatsen för att lämna av 2 resenärer.

Hur gjorde man innan man hade bil egentligen??????


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad då Du skriver en liten kommentar.

Ställer Du en fråga, så svara jag här, så glöm inte kika in igen då.

Jag tycker det är skoj att se vem Du är så jag kan komma på besök i Din blogg, men givetvis är anonyma kommentarer också välkomna.

Tycker du att vissa kommentarer syns direkt, medan andra tar ett tag innan de kommer upp, beror detta på att jag har kommentarsgranskning för nya kommentarer på inlägg som är gamla/äldre än 2 dagar. Det beror på att jag missade läsa om någon skrivit i ett äldre inlägg. På detta viset så missar jag inget :)