08 februari 2009

Söndag, fredag, söndag, fredag..................

Jaha...........och nu var det söndag igen!!

Sitter här och funderar på vart helgen tagit vägen egentligen. Det går alltid lika fort...ja resten av veckan med för den delen.

Det blev inget målat medan det var ljust, vi promenerade en stund i det vackra vädret istället.
Måla kan vi göra en annan dag.......fast jag skulle vilja att det var klart redan!!

Middagen är avklarad för idag, det blev en fisksoppa med lax och musslor. Riktigt gott.
Det är gott med fisk!! Jo faktiskt, men man får ju variera sej.




Nu sitter jag här och är lite smått sugen faktiskt på lite Tiramisu......synd bara att jag inte har det hemma.

Nej!! tur är det, att jag inte har det hemma, hihi....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad då Du skriver en liten kommentar.

Ställer Du en fråga, så svara jag här, så glöm inte kika in igen då.

Jag tycker det är skoj att se vem Du är så jag kan komma på besök i Din blogg, men givetvis är anonyma kommentarer också välkomna.

Tycker du att vissa kommentarer syns direkt, medan andra tar ett tag innan de kommer upp, beror detta på att jag har kommentarsgranskning för nya kommentarer på inlägg som är gamla/äldre än 2 dagar. Det beror på att jag missade läsa om någon skrivit i ett äldre inlägg. På detta viset så missar jag inget :)