04 februari 2009

Inspirations tider..............

Idag har jag varit en sväng på IKEA

Som vanligt var det MASSOR av folk.........
Man kan ju undra om folk inte jobbar, för när man än kommer dit så är det fullt med folk som handlar som om varje dag var den sista.
Är inte folks hem fulla snart med prylar??

Mitt hem är ganska så fullt av gammalt bråte, ja, jag vet jag har sagt det innan........

Men idag fick jag inspiration till en massa nytt.

Fina tyger i vårfärger hade de fått in, och fina kuddar med fräcka mönster.
Stearinljus i för mej nya färger, och så blev jag så sugen på några fina lyktor.
Fina bäddtextilier hittade jag också.
Ett klipp kunde vara fina tallrikar för en 5:a styck, de fanns bara i beige färg men helt ok.
De sålde vitrinskåp i glas för 399 kronor, fast de hade vit sockel....

Ja, jag skulle kunna rabbla upp hur mycket som, men kanske ingen kul läsning.

De sålde ut täcken också........jag stod o funderade om det kanske var duntäcke de ville få slut på.
Givetvis kände jag ju på dem, men nej de va inte duntäcken.......phu...vilken tur!!

Snart är alla kassorna på "vårt" IKEA snart bara självbetjäningskassor, men det är smart tycker jag. Det går så fort att betala då, ja om inte det blir problem förståss.

Kvinnan innan mej fick ju givetvis strul på sin maskin och fick ha hjälp från personal.
Det är ju en del att tänka på man ska klicka rätt innan man får sitt långa kvitto.

Själv handlade jag inget, jag var med dottern och sambo som shoppade lite till lilla boet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad då Du skriver en liten kommentar.

Ställer Du en fråga, så svara jag här, så glöm inte kika in igen då.

Jag tycker det är skoj att se vem Du är så jag kan komma på besök i Din blogg, men givetvis är anonyma kommentarer också välkomna.

Tycker du att vissa kommentarer syns direkt, medan andra tar ett tag innan de kommer upp, beror detta på att jag har kommentarsgranskning för nya kommentarer på inlägg som är gamla/äldre än 2 dagar. Det beror på att jag missade läsa om någon skrivit i ett äldre inlägg. På detta viset så missar jag inget :)