09 januari 2009

Voff...... voff...

Mina gosiga små gossar.

De är av rasen Petit Basset Griffon Vendeen


Den här killen är snart 11 år, men fortfarande pigg och med spring i benen. En kille som är lugn och sansad och inte hetsar upp sej så lätt.



Även detta en gosse, på snart 8 år, men lite mer bestämd av sej, passar det inte honom så surar han gärna. Men en go kille innerst inne. Men vill gärna bestämma över "storebror".

De åker med husse på jakt mest hela tiden, eller iallafall under jakt tiden.
De jagar gärna allt som rör sej, men rådjur och hare är de duktigast på.

Hemma sover de mest eller springer runt och snusar i trädgården.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad då Du skriver en liten kommentar.

Ställer Du en fråga, så svara jag här, så glöm inte kika in igen då.

Jag tycker det är skoj att se vem Du är så jag kan komma på besök i Din blogg, men givetvis är anonyma kommentarer också välkomna.

Tycker du att vissa kommentarer syns direkt, medan andra tar ett tag innan de kommer upp, beror detta på att jag har kommentarsgranskning för nya kommentarer på inlägg som är gamla/äldre än 2 dagar. Det beror på att jag missade läsa om någon skrivit i ett äldre inlägg. På detta viset så missar jag inget :)