31 januari 2009

Så var det lördag




Och jag hade inget tid igår för att skriva här inne.......

Jag hade verkligen fullt upp precis hela dagen. Först var det en massa ärenden som skulle skötas, och inköp av lite mat till helgen.

Sen träffade jag mina barn och hade en stund med dem.
Fikade och snackade, det var längesedan vi sågs bara vi tre. Det blev en massa skratt och tjejsnack......De e goa tjejer jag har.

Var hemma vid 6, satt en stund och vilade och sedan var det dax o duscha och fixa till mej för lite fredagsparty..

Halv 8 blev jag hämtad av min väninna och så bar det ner på stan, vi hade en verkligt trevlig kväll på Rådhuskällaren.

Det är så mysig atmosfär där nere, vita valv och massor med levande ljus, riktigt mysigt.

Vi åt en god middag med oxfile och fläskfile, massa goda såser och potatisgratänger och ett stort salladsbord.

Idag har jag slappat och läst en del, och så klart tagit igen all internet tid som jag förlorade igår.

Nu sitter jag och väntar på finalen av Körslaget, fast min favorit åkte ut förra veckan. Men jag gillar sådana lättsamma program där man får lite underhållning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad då Du skriver en liten kommentar.

Ställer Du en fråga, så svara jag här, så glöm inte kika in igen då.

Jag tycker det är skoj att se vem Du är så jag kan komma på besök i Din blogg, men givetvis är anonyma kommentarer också välkomna.

Tycker du att vissa kommentarer syns direkt, medan andra tar ett tag innan de kommer upp, beror detta på att jag har kommentarsgranskning för nya kommentarer på inlägg som är gamla/äldre än 2 dagar. Det beror på att jag missade läsa om någon skrivit i ett äldre inlägg. På detta viset så missar jag inget :)