18 januari 2009

Hallååååå!!!!!!!

Nu är jag tillbaka igen i hemmet, efter turen till Stockholm.

Det är ju en del mil att åka, men vi gav oss iväg vid 1 tiden i fredags och var uppe vid halv 8 tiden på kvällen.


Checkade in på vårt hotel Rica Talk Hotel ute vid Älvsjömässan, ett mycket trevligt hotel.
Vi var trötta efter resan och stannade på vårt fina rum och vilade och såg Lets Dance.









Vi skulle ju vara på mässan redan vid 10 dagen efter så det fanns inte tid eller ork att gå ut i natten.


Får berätta mer imorgon, nu kallar sängen här känner jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad då Du skriver en liten kommentar.

Ställer Du en fråga, så svara jag här, så glöm inte kika in igen då.

Jag tycker det är skoj att se vem Du är så jag kan komma på besök i Din blogg, men givetvis är anonyma kommentarer också välkomna.

Tycker du att vissa kommentarer syns direkt, medan andra tar ett tag innan de kommer upp, beror detta på att jag har kommentarsgranskning för nya kommentarer på inlägg som är gamla/äldre än 2 dagar. Det beror på att jag missade läsa om någon skrivit i ett äldre inlägg. På detta viset så missar jag inget :)