19 januari 2009

Nu är jag hungrig....

Är ju snart dax att laga lite middag.
Var på Coop Forum innan idag och vandrade runt där utan så mycket matinspiration.
Men så kom jag på att det var ett tag sedan jag åt Taco gratäng.
Så de får det bli idag.

Lätt är det också.....

Färs
Taco krydda
Creme Fraiche
Creme Cheese typ Philadelphia
Riven ost

Stek köttet och blanda i kryddan, rör ihop ost och creme fraiche.
Lägg cremefrache blandningen i botten på en ugnsfast form. Häll på köttet.
Toppa med riven ost.
In i ugnen till osten smält.
Servera med guacamole, nachos och sallad

Smaklig spis!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad då Du skriver en liten kommentar.

Ställer Du en fråga, så svara jag här, så glöm inte kika in igen då.

Jag tycker det är skoj att se vem Du är så jag kan komma på besök i Din blogg, men givetvis är anonyma kommentarer också välkomna.

Tycker du att vissa kommentarer syns direkt, medan andra tar ett tag innan de kommer upp, beror detta på att jag har kommentarsgranskning för nya kommentarer på inlägg som är gamla/äldre än 2 dagar. Det beror på att jag missade läsa om någon skrivit i ett äldre inlägg. På detta viset så missar jag inget :)